Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako môžem reklamovať tovar?

V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole „Riešenie problémov“, pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.

Chcem reklamovať cez Pick & Return

Ako môžem reklamovať tovar?

V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole „Riešenie problémov“, pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.

Chcem reklamovať cez Pick & Return

Ako môžem tovar vrátiť?

Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí nám zaslať vyplnený formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.

Chcem stiahnuť formulár

Ako môžem tovar
vrátiť?

Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí nám zaslať vyplnený formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.

Chcem stiahnuť formulár