Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako môžem reklamovať tovar?
V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole “Riešenie problémov”, pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.
Chcem reklamovať cez Pick & Return
Ako môžem reklamovať tovar?
V prípade, že váš iRobot nefunguje správne, prečítajte si najskôr v návode na použitie inštrukcie v kapitole “Riešenie problémov”, pomocou ktorých budete môcť vyriešiť množstvo problémov priamo u vás doma. Ak sa vám problém vyriešiť nepodarilo, využite našu nadštandardnú službu Pick & Return, v rámci ktorej od vás robota bezplatne vyzdvihneme a opraveného vám ho opäť zdarma privezieme priamo domov.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.
Chcem reklamovať cez Pick & Return
Ako môžem tovar vrátiť?
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí nám zaslať vyplnený formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.
Chcem stiahnuť formulár
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí nám zaslať vyplnený formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.
Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete v sekcii Obchodné podmienky.
Chcem stiahnuť formulár